PolskiAngielski
Schowek0
Twój schowek jest pusty
Koszyk0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zwroty i Reklamacja

Zwroty i Reklamacja

  Postępowanie reklamacyjne w przypadku sprzedaży dokonywanej drogą elektroniczną odbywa się w sposób przewidziany dla sprzedaży tradycyjnej, nie dokonywanej za pośrednictwem witryny WWW. Szczegółowe warunki postępowania reklamacyjnego zamieszczone są w Ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.

Zwroty:

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń w odbieranej przesyłce należy koniecznie sporządzić w obecności kuriera protokół uszkodzeń, a następnie niezwłocznie odesłać przesyłkę na adres King Shad (patrz pkt.1). Koszty takiego zwrotu ponosi King Shad, jednak w przypadku nieuzasadnionego zwrotu, kosztami tymi zostanie obciążony Klient. Protokół uszkodzeń sporządzony w obecności kuriera i przez niego podpisany jest warunkiem koniecznym przyjęcia zwrotu. 

W przypadku wad fabrycznych:
W przypadku, gdy po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne powinien niezwłocznie poinformować sklep e-mailem na adres info@kingshad.pl. Towar zostanie wymieniony na wolny od wad najszybciej jak będzie to możliwe. W przypadku braku możliwości wymiany towaru (np. wyczerpany nakład) sklep zaproponuje w zamian inny towar lub zwróci Klientowi równowartość ceny wadliwego towaru.

W przypadku rezygnacji z zakupionego towaru:
Zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Klient może zrezygnować z kupionego produktu w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki, bez podania przyczyn rezygnacji. Rezygnacja możliwa jest tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, ani w żaden inny sposób naruszony. Produkt powinien być zwracany w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu, wraz z otrzymaną w przesyłce fakturą . Sklep gwarantuje zwrot ceny równej cenie produktu, na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym na adres podany w zamówieniu. Koszty przesyłki towaru nie są zwracane. Towar noszący cechy naruszenia zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu